Dåligt uppdaterat...

Har inte varit så bra på att uptd, men ja...
vart inspirerad av en kompis att blogga lite xD Har inte orkat ladda över några bilder så det blir bara ett tråkigt text inlägg men det är väl bättre än ingenting :P
Ja, skolan.... Den går väl som det går med tanke på att man börjar längta till påsklovet och så.
Träningar, de går väl bra de oxå. Har hysteriskt med mina träningskompisar så... Nästa termin så ska simklubben försöka fixa in oss på gymmet så då blir det att gymma bort lite vikt ;)
Man nu ska jag gå och hjälpa mamma med fikat, Frallor tror jag det blir Jag <3 fralla
P.S Jossan om du läser detta så ska jag försöka bättra mig så du (och alla andra) får läsa om hur mitt liv ser ut just nu, inkl. bilden :) D.S
Gammal biild men det får duga :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0