3/6-10

Hej bloggen!
Som sagt blir det långt mellan inläggen och så Men nu är det ju snart sommarlov så då hinner jag nog skriva mer =)

Men på skolan har en gammal kompis börja va' med mig igen och det var så att hon tidigare har pendlat mellan "min grupp" och "de coola" och vi har förlåtit henne varje gång ända tills sist. Det blev ett jätte bråk och hon gick. Vi bestämde oss att aldrig ta tillbaka henne eftersom att vi vet vad som kommer hända... Hon är jätte snäll först och smörar jätte mycket sen blir hon bara en satmara!
Iaf så har hon börjat vara med mig igen och  mina kompisar vill inte vara med henne så de tar avstånd från mig och henne =(
Till något roligare (eller trodde jag)
Vi hade kompensations dag idag med elevråder och andra grupper på skolan och vi tycker att JA! va' kul men så blev det ju inte...
Regnat stog som spön i backen tills vi bestämde oss för att fara tbx till skolan och se film i stället =(
Surt!
Sen har jag frågat chans på en kille och jag fegade och skickade ett sms istället och jag har inte fått något svar och han har inte sagt något på skolan...
En kompis säger att han gillar mig uppenbart och en annan säger att han gillar mig men på en vänskapligt sätt. Vem ska man tro på??
Nu ska jag läsa andras bloggar en stund ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0