Slöjd!

Ja, idag har vi haft världens slöööö dag,3 lektionen innan lunch varav en jag missade pga att vi var i stan med elevrådet, och slöjd efter lunch :)
Jag håller på med en väldigt "vinn" låda ;) Även min kompis E gör en låda och hennes ser mcyket bättre ut ;)
E sopar upp efter sig, duktig flikka ;)
Sen efter skolan for vi hem till mig och drack o'boy och åt saffransbullah :) Gott något!
Vi plockade även fram pappas gamla kornett, en slags trumpet för er som inte vet det, och försökte spela... Det lät som en elefanthjord i målbrottet.... "likamed" inte bra. Men vi fick oss ett gott skratt iaf :)
Våra läppar var ganska ömma efter detta...
Och till middag fick det bli, dagen till ära, Frasses! Mamma och pappa ska äta med sina jobbarkompisar idag så då fick det bli hämt mat ;)
Nu: Simmning
Sen: Läxa (woopee... som E skulle ha sagt)
Sist: Tv och soooova
Puss på er alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0