I woke up this morning with a feeling i can't expain...

Nu kommer bilderna jag lovade.

Som jag skrev tidigare så har jag varit och stöpt ljus med min egen familj och några andra familjer, har inte så många bilder från det, desgraciadamente.
Men i fredags under tiden jag var i skolan tog jag några bilder i allafall.
Vi hade spanska prov och det var relativt svårt och sen var he' lunch och schackspel, eller för vissa iaf ;]
E & R sitter och spelar schack. Favorit sysselsättningen under lunchrasten ;)
Så roliga är vi...
Det är nog enda bilden jag vågar lägga upp från skolan ;)
Och nu till ljus stöpningen, Vi hade sjuk kul jag och grabbarna ;) Vilket var min bror och hans polare... :P
Och ljusen vart väl bra och det är nog det enda jag har att säga om den saken...
Så här såg det alltså ut när vi åt tomtegröt :]
Och just nu sitter jag och min familj och ser på film. Ocean's eleven faktiskt.
Och i morgon blir det pepperkakshus bakning ;) gjorde degan ikväll och jag tycker att jag är ganska bra på att baka pepparkaksdeg iaf :}
Passionsfrukts drick <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0