I'll never be perfect...

Ledsen att jag inte har bloggat något. Har inte haft tid eller orken att göra det...
Sista dagarna innan jullovet nu och det känns jätte bra men de sista dagarna känns alltid sååå sega. Både måndag och tidag är långa dagar så det känns som om det tar evigeheter för dagarna att dra sig fram.
Har tyvärr slarvat bort sladden till telefonen så det blir inga bilder= ett ganska tråkigt inlägg.
Har varit på simningen idag. Simfötter/styrka var temat och det gick väl ganska bra förutom det faktum att jag tidigare, vid middagen faktiskt, bränt mig ganska illa på ett finger så det sved som attan när jag duschade i varmvattnet sen :/ Inte speciellt vackert vart det, aldeles vitt och skrynkligt i mitten och rött vid kanterna, brännmärket alltså :P
Annars har det nog inte varit något jätte speciellt antar jag. Skolan rullar på och man inser att man måste fixa alla julklappar... Det blir att fixa det i morgon, typ... ;]
Men nu ska jag hitta på något annat att göra...
Haré :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0