Dan före dopparedan

Sitter hemma och har inte speciellt mycket att göra... Ska typ fara på stan snart och fixa mammas och Julias present och sen blir det att klä granen och koka knäck!
Granen kom upp sent i år pga tidsbrist och min rum ser lika "vanlig dag" ut (bra sverige :P) Men jag ska dra till med glitter runt kanten på min säng och en stjärna i fönstret eller nåt sånt.
Fick termins betygen igår :D Riktigt nöjd faktiskt.
Betygen:
Biologi           MVG
Engelska        VG
Fysik             MVG
Hk                 G
Idrott             G
Kemi             MVG
Matematik     VG
Musik           VG
Slöjd            VG
So               VG
Språkval      VG
Svenska      VG

Så ser dem ut, känns sjukt bra att ha tagit sig igenom en hel termin och få ett så pass bra första betyg :)
Må men nu ska jag gå och göra något annat. Har nog inte möjlighet att updt. i morgon för vi firar jul hos farmor och farfar, och så ska jag leta reda på öveförings kabln till telefonen så det kommer upp några bilder senare :)
Ha en trevlig Jul på er
//: Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0