Blondie

Sitter med blonderingsgrejs i håret och försöker blogga samtidigt, inte speciellt lätt om det inte var så att mamma hjälpte mig :P
Har tyvärr inte kunnat blogga på de senaste 3-4 dagarna pga läxor och inte riktigt orken att göra det. Komer inte upp några bilder så det blir ett ganska tråkigt inlägg.
men de senaste dagarna har jag väl inte gjort något jättespeciellt. Varit i skolan, simmat, varit på skyttet osv.
Enda annorlunda var att idag har vi haft "funktionsdag" på skolan där vi fick prova på hur det var att ha olika handikapp som t.ex. att vara delvis blind och inte höra riktigt bra. Det var kul och man fick liksom en isyn till hur de har det för det var verkligen svårt att "vara blind" vi fick ett par glasögon men en plastmapp falttejpad å¨glaset och skulle försöka läsa en uppgif och genomföra den, och det var i princip omäjligt att läsa såläraren sa tt vi fick ta av oss dem och läsa och sen sätta på oss dem och sen göra uppgiften, vilket var att trä ett halsband men 3 liks pärlog i en rad och sen skulle man byta till en anna för osv. DET VAR JÄTTE SVÅRT!
Ajja, nu sitter jag här med tangentbordet i knät och skriver med slinghätta och allt... Ser ut som ett troll med backslick xD
Ksk kommer det upp en bild i morgon men när det är klart lägger jag upp en före och efter bild :)
Ha 're

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0