10/4-10

Hej igen, hade tid över och har datorn för mig själv så jag hinner skriva ett till inlägg =)
Idag har det varit jätte fint väder där vi ha stugan och det har varit jätte varmt ute. Man blev lite varm om kinderna och ganska röd så här på eftermiddagen, men nu är min bästis på väg hem till Umeå och jag kommer sakna henne jätte mycket! :'( men vi ska nog se varann ganska snart hoppas jag.
Våran familj kommer fara hem i morgon e.m. tror jag om det är fint väder alltså men är det dåligt väder så far vi nog tidigare.
Idag har jag försökt att lära mig att busvissla och nyss så fick jag äntligen till det och jag är så nöjd med mig själv eftersom att jag har övat två år!! Men när jag började ett år sen så gav jag upp eftersom att det inte gick... Men så kom jag på i morse att jag skulle bara lära mig och det gjorde jag =) Men jag är inte riktigt bra på det än eftersom att jag inte vill störa mina föräldrar mer än vad jag gjort ;)
Hoppas alla har en bra skolstart!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0